Långa dagar...

... tack vare byggarbetssnubbarna som kommer och väcker
mig runt tjugo över sju varje dag! De borrar, slår sönder
köket och ger blanka f-n i att jag ligger i mitt rum och för-
söker få mina åtta timmars sömn. Blö.
Förhoppningsvis är spektaklet färdigt på fredag så jag
slipper leva på frukt och mackor, samt vågar ta mig ur
duschen utan att frukta ett möte med en av till synes
hundtratals män som huserar i mitt kök...
Till på köpet har butiken bredvid den jag arbetar i
slagit igen och även där bankas och hamras det så
väggarna skakar...

JAG LÄNGTAR EFTER EN SKÖN HELG, i mitt rum som
då inte fungerar som alternativt kök med köksbord och
kastruller i en salig röra.
JAG LÄNGTAR EFTER MINA MISEKISAR, som befinner
sig på en härlig semester på ett kattpansionat. Varför
fick inte jag följa med dem, buuuut why!?

//Christel


image233image234

Kommentarer
Postat av: johannah

aww, cute! den vita katten ser exakt ut som min lilla Lennart! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback