8 pinnar till Turkiet

Det roligaste med att resa (förutom själva resan haha)
är att planera vad man behöver ha med sig och vad som
behövs köpas innan flyget lyfter. Så när jag haft ont om
kunder ihelgen har jag skrivit en lista... iom jag hade en
del tid så blev listan ganska lång och dyr haha. Men iaf
har jag lite koll på vad jag inte har hemma som jag inte
klarar mig utan på semestern.

En av de viktigaste är att jag behöver pocketböcker! =)
Så såg jag att favoriten Philippa Gregory har släppt en ny
bok om engelsk kungahistoria, så den måste jag få tag i
innan jag åker. Fast en bok räcker troligen inte, så jag får
försöka att hitta en till!

Update: Troligen har hennes bok inte hunnit bli pocket på
svenska än och en inbunden bok blir bara jobbig att släpa
ner och inte rolig att blöta ner vid poolen. Hittade däremot
Jane Austens "Förnuft & känsla" så den får följa med istä-
llet. Behöver fortfarande en annan bok, men ska kika efter
någon i mataffären.

//Christel


image402

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha visst gjorde jag ;) lite bilder fick du också se!
Ja snart åker du! Jag åker om 1 månad IGEN, fast med familjen hihi :P

2007-08-06 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback