Bara sjukt. Helt sjukt.

Igår sent på kvällen hände något som bara var sjukt.
Jag vet inte vad mer jag ska skriva.
Som en blixt från klar himmel precis innan lägg-
dags. Som jag skrattade. Och som Chrillan &
Anna skrattade. Ja, vi fick oss ett gott skratt iaf.
TACK!

Nu är det fikapaus och ja, detta är min sista dag
på Telia... det är riktigt deppigt faktiskt. Jag trivs
bra här, längtar tom hit haha.

Efter jobb ska mamma & jag ta en tripp i den nya
bilen mot Nova Lund. Målet är att hitta ett par fula
Spice Girls-influerade platåskor på rea. Wish me
luck?

Det är alltså på lördag det smäller: den stora Spice
girls-kvällen med tjejerna på jobb:
Ja, vi ska klä ut oss
Ja, vi ska såklart se Spice World the movie
Ja, det kommer bli helsjukt
Självklart, ska jag vara Ginger Spice
Nej, det blir inget rött hår. Sorry!

NOSTALGI? Yepyep.

//Christel a.k.a. Geri Halliwell a la anno '98

image487



Kommentarer
Postat av: Natta

Resan blir tyvärr dyrare än själva väskan men tack :)
Geri var min favorit i Spice Girls :)

Postat av: Two-ie

Jag gillar längden på hennes "kjol", är det nya modet.. ;)

2007-09-02 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback