Bored

SENASTE PERSON SOM:
Såg dig gråta: Tror det var Anna
Fick dig att gråta: Jag själv
Du gick på bio med: Sex st. vänner
Du gick på stan med: Kicki & Sandra (längsen för jag har aldrig tid)

ALLMÄNT:
Vad är du mest rädd för: Att vara ensam.
Vilka kläder sover du i: Oftast i en katt t-shirt & i pyjamasbyxor
Vart vill du gifta dig: Jag vet faktiskt inte var, men i ett vackert slott
Har du ett jobb: Ja, jobbar tom dubbla nu
Gillar du att ha folk omkring dig: Om det är människor som betyder något för mig
Vill du gifta dig: Alla som känner mig vet svaret på den! =)
Vill du ha barn: Jag tror det. Men är rädd för förlossningen buhu

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Ja
Köpt någonting: Hmm nej inte än
Sjungit: Självklart!
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Saknat någon: Mmm...
Kramat någon: Nej



Minns inte var jag hittade listan, men eftersom det är slut på jobbuppgifter nu
så surfar jag runt runt runt på alla möjliga sidor och bloggar haha.
Längtar till klockan är halv fem och Malin hämtar mig på Telia för en liten
shoppingutflykt! Sen blir det hem en snabbis och byta om till träningskläder.
Jag kommer sova gott inatt...

//Christel

Kommentarer
Postat av: Chrillan aka turk

hehe där har du glassbåten! :)

2007-08-08 @ 23:07:37
Postat av: Linn

svar: nej i någon liten butik i nynäshamn tror jag men min mormor(som jag fick det av) sa att det där var det sista...

Postat av: Elin

Då hade du fått besök av mig idag om du jobbat i Uppsala! ;)

2007-08-09 @ 14:09:06
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se
Postat av: Miafia

Ljug inte Christel, vaddå inte köpt något inom de 48 närmsta timmarna haha, I dooon't believe you! Ha de fetenajs i turky, puss o kran!

2007-08-14 @ 15:49:17
URL: http://struppi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback