Going away dinner

Tiden har snabbt tickat på sen Nicki åkte till Australien, och på söndag
är det dags för Phil&Phil att resa dit.
Så därför samlade vi gänget igår och fixade ihop en näääjs tacodinner
med en del skönsång i form av karaoke efteråt. Kan ju säga att jag
fick en försmak av värmen i Turkiet, för det var inte nådigt svettigt i läg-
enheten, isch. Kände mig ganska sunkig med orkade inte bry mig!

Tyckte killarna skulle ha ngn res-present och kom på att jag sett dessa
solglasögonen på Buttericks tidigare och hoppades att dem fanns kvar.
Efter att ha blivid expedierad av en riktigt långsam expedit, som dess-
utom tog tio minuter på sig att slå in presenterna (som by the way såg
ut som en femårig slagit in dem) var jag glad att lämna butiken.
Iaf var kopplingen solglasögon-Australien och sen ska Phillarna till en
stor ölfestival i september (som dem pratar om konstant) därav ölglasen.
Jag tyckte den var fyndig och faktiskt blev dem väldigt uppskattade haha.





Nu har jag min första lediga helg sen urminnestider... och därför ska jag
städa. Fattar ni kopplingen? Inte jag... men det kommer vara nice när det
är gjort och kommer kännas roligare att ta itu med packningen inför resan
sen. Ska bli så skönt att komma iväg och bara ta det lugnt, jag längtar!

Sen finns det en viss liten Sara även känd som Sälabebis som idag blir
en Storsäl! GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAGEN iii iii iii.

Öh, dammet kallar.

//Christel



Kommentarer
Postat av: Elin

Hm jag kommer tyvärr inte ihåg vad det kostade, men det kanske det är:-) Kitet ska i alla fall bara innehålla tippar och ett lim, det andra kitet med fler grejer i är inget jag rekomenderar utan tvärtom, naglarna blev fula fort med det:-P Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback