Om ett par timmar...

... tar jag bussen till Malmö C, för att sedan ta tåget över till Kastrup!

Vi har som Lotta sa gott om tid till Tax-freeshopping haha. Jag ska
(förutom den obligatoriska flaskan) köpa en ny parfym som jag pratat
om sen i julas haha. Men nu har jag planerat och jämfört priser så nu
blir det ett inköp av Nina Ricci's "Apple"! Mi likey =)

Så gott folk om 7 dagar, närmare bästämt på natten mellan onsdag-
och torsdag kommer vi hem igen, förhoppningsvis med en aning
brunare hud och ljusare hår.

Bubaj, farewell and ciaaaaao!

//Christel

image418

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

uh, vilken hemskt bild! XD
Ha en bra dag! =)

Postat av: ~Johanna~

haha aa det är ju så där jag vill se ut i framtiden XD

2007-08-26 @ 12:54:21
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback