Packdags!

Nu har det gått mer än två veckor sen resan bokades,
hjälp vad tiden går fort!

I lördags när jag för en gångs skull var ledig passade
jag på att mula ner allt jag tycker är somrigt och Turkey-
passande i min lilla resväska. Men idag är det dags for
some serious packning! Ska gå igenom allt jag slängt ner
och ta ut en del så där är lite plats för my shoes haha.
Christel2 var tydligen också på g med packningen för hon
är för ovanlighetens skull ledig idag. Sen tror jag att Lotta
börjar fundilera över packningen också... för det är banne-
mig snart dags att ta vårt pick&pack och dra söderut.

Sen ikväll ska jag bygga naglar för första gången, iii excited!
Hoppas det blir bra nu och att jag inte tappar någon den
kommande veckan.

Två pinnar till Turkey! Woho

//Christel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback