Siamesiska twins

Don't ask me why, men idag under förmiddagsfikan bestämdes mina
framtida barns namn och utseende... Katla & Tengil ska "det" heta och
siamesiska twins är vad "det" ska vara: ett huvud, ett cyklopöga och sex
stycken ben med sugrproppar istället för händer.

Undrar om "det" kommer få många vänner eller om barnen på dagis
kommer retas? Mamma sa att hon inte ville passa "det" om jag behövde
barnvakt. Jag tyckte inte det var lönt att fråga varför, det kändes ganska
obvious. Kanske finns någon annan som är sugen att ställa upp? =)

//En framtida missfoster-mamma (ehh?)



Bild 1: Katla-Tengil Ohlsson
Bild 2: Potentiella vänner till Katla-Tengil
Bild 3: Framtida husdjur hos familjen Ohlsson

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, underbart chrisel. Jag kan passa "det" om du behöver hjälp någon dag!? :D

2007-08-07 @ 15:07:44
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Jasså!! Ja den är verkligen hur fin som helst=)
hahah ja du dom får nog inte sådär jätte mycket kompisar till att börja med iallafall! Barn är så grymma i ung ålder:P

Postat av: Kicki

Jag kan också passa dina små kids någon dag ;).. hehe..

2007-08-08 @ 11:19:13
Postat av: Chrillan aka nubero 2

HAHA du är ju inte riktigt klok ibland. :P Hoppas man inte blir som man umgås för då blir vi snart turkar! ;) graaaw

2007-08-08 @ 22:46:50
Postat av: elin

hahaha:-P

2007-08-09 @ 09:57:36
URL: http://elina85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback