I'm a New Yorker baby!

Wohooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Massa glädjetjut och glädjeskutt har det blivit idag...
för jag har fått heltidsjobb på New Yorker! =)

            image690

Så from 7/1 kommer jag att jobba i en helt nyöppnad
butik med kläder, underkläder, skor och accessoarer.
Det kommer bli underbart, jag är så jäkla glad att jag
fick det! Kunde inte sova inatt och var så galet nevös.
Sen sa dem att jobbet var mitt efter 20 min intervju
och all nervositet rann ur kroppen och ledde till att
jag blev helt skakig haha. Åh I'm so appy-appy!

//Christel

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS! :D

Postat av: Erica (Malins kompis (a))

du vet inte om dom behöver mer folk? eller någon annan affär på Centan? (a)

2007-12-09 @ 15:02:06
URL: http://oboew.blogg.se
Postat av: Erica

thank youuu!

2007-12-09 @ 17:26:49
URL: http://oboew.blogg.se
Postat av: Anonym

Men jösses! Jag trodde du ville stanna på i.me.my? Var är den affären? :D Grattis tösen!

2007-12-11 @ 16:36:06
Postat av: MALIN WILSON LIKSOM

Förra kommentaren var min dådå :P

2007-12-11 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback