I.me.my's julbord & bowling

Behöver jag säga mer än att b. 502 för andra året i rad
vann bowlingen?????????

WOHOOOOOOO vad glad jag blev! Är nämligen världens
sämsta förlorare i bowling, särskilt när det var vår ära som
stod på spel. Vinsten var precis som i fjol massor med go-
dis, det blir alltså inget tal om att hålla igen i år heller =)
Damn we're good och hjälp vad jag skrek och hejade. Vi
var grymma på att peppa varandra om man säger så.

Hade iaf en jättetrevlig kväll och har världens bästa kolle-
gor... för att inte tala om vackraste! BLUBB BLUBB <3

//Christel




image687image688

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa va fan ni var grymma, vi tror att ni fuskade, faktiskt! :P jag gjorde en strike iaf, WOW! :D

Postat av: Diana

Vad kul att du hittat till min nya blogg! din var också jättefin :)

ja skor är ju bara det bästa som finns! jag skulle kunna leva på nudlar i ett år för att få köpa skor asså.. (men som tur är har jag aldrig behövt göra det ha ha)

ja tipsa din vän du! :) kan även skicka bilder om hon vill! ville inte lägga ut nåra på bloggen då folk kan sno bilderna för eget bruk!

Kramar Diana

2007-12-03 @ 00:46:21
URL: http://www.thediaryofdiia.blogg.se
Postat av: Patricia

Vilka fina bilder :]

2007-12-03 @ 10:19:34
URL: http://PATRICIAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback