Vänner

En del vänner känner man att det inte gör så mycket att
man inte hörts eller träffats på ett tag, för man vet att det
blir som vanligt när man ses och att båda saknar varan-
dra och tänker på varandra mellan gångerna man ses.

Sen finns det andra vänner som man känner sig sviken
av. Som man inte förstår varför man inte hörs eller ses
oftare och varje dag som går utan ett ord gör det jobbig-
are att träffas när det väl blir av...

Varför är det så?

Just nu saknar jag Christel, Lotta och Emma massor.
Men ni är bara ett telefonsamtal iväg, så räkna med att
jag ringer snart!

//Christel

Kommentarer
Postat av: Chrillan

jag saaaaknar dig meeeeed! :'(... Hatar plugget just nu.. men jag vill tträffa dig den 22 och den 27!! Is it 2 dates?!?! Pleeeeeeaseee! Puss!

2007-12-10 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback