En oplanerad bowlingkväll


Skulle på lite festligheter hemma hos Phille och efter lite bussäventyr kom jag och Sälen dit runt nio.
Vart  vi skulle ta vägen senare på kvällen var inte bestämt och efter någon timme kom någon med den briljanta idén - bowling på Big Bowl! Som ni vet är jag inte den som tackar nej till att bowla, så visst hamnade vi där framåt ett-tiden. Efter lite nattamat på Värnhem och mer bussäventyr så hamnade Sälen och jag till sist hemma i min dubbelsäng och sov riktigt gott!

Måste bara gratulera Chrillan för att hon vågade hoppa fallskärm, jag beundrar dig väldigt mycket och du slutar aldrig överraska mig! Saknar dig massor!

//Christel



Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag gillade heller inte henne förut, som skåderspelerska ja, men utseendet tyckte jag var tradigt, men nu med det mörka håret blir hennes ögon och alla hennes drag så....prefekta :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback