20-års dagen



Ja, då var man visst 20 år nu då... gammal tant har jag blivit kallad för ett antal
gånger idag haha.
Men visst känns det som en övergångsålder, tom värre än att fylla 18 och
plötsligt vara vuxen. När jag fyllde 18 önskade jag mig en docka...hmm....
idag firade jag med att  ringa hit Sara och åka pulka! Tror ni att jag är rädd
för att bli vuxen eller?

Lägger upp lite pulkabilder här och dedikerar dem till Maria A, Christel,
Sandra, Jessica och Emelie S som befinner sig på varmare breddgrader och inte
har fått uppleva snön den här "vintern".  Hoppas ni längtar hem lite när ni
ser så roligt man kan ha i snön trots att man fyllt 20! Saknar er.

Tack Sara och Elin för lite födelsedagsförgyllning! Och tack Elin för klockan,
tack Thomas för en perfekt digitalkamera och Grease-dvd, tack mamma för
locktången och tack för allt annat jag fått idag! Vann tom 40:- på farfars lotter!

// En gammal Christel


Kommentarer
Postat av: carro

haha jasså :)

Postat av: James

pulka is the shit

2007-02-02 @ 15:05:02
URL: http://bakstick.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback