20-års firande: Tacos & bowling



Då var det dags att fira den födelsedag som jag helst hade undvikit, den då jag slutar vara tonåring...
20-årsdagen!
Bjöd hem vännerna på tacos och fick hjälp av Kicki med att fixa med maten eftersom jag var supertrött efter en heldag som modell för brudklänningar (därav håruppsättningen hehe).
Så ja vi åt och åt och åt lite till, för att sedan spela lite sällskapsspel och förfesta. Sedan begav vi oss till bussen som skulle ta oss till Malmö och Big Bowl. Tack vare en supersnäll busschaufför kom vi med Malmöbussen! På bussen bjöd tjejerna med två killar så vi var plötsligt 12 bowlare hehe.
Efter lite dans i nattklubbsdelen, lite mer dricka och utprovning av bowlingskor, hamnade vi till sist vid våra banor för två timmars bowling.  Var riktigt skoj att se alla olika bowlingstilar, en del är med här på foto. Blev dessutom jätteglad när Christel kikade in och när Henke anslöt till oss inne i stan!

Supertack till alla som kunde följa med, men jag saknade Nicki Maria Hugo Ödmo och Swed =(
Och tack killar för kattleksakerna, Snövit kommer säkert gilla dem! Tack Sara för änglarna och tack Jonna Emma och Camilla för böckerna!

//Christel - soon to be 20


Kommentarer
Postat av: Camsan

Det var riktig skoj =) Tack så mycket!

2007-01-15 @ 20:17:42
Postat av: Emelie

Hej gumman! grattis grattis grattis (ar dock inte riktigt saker pa exakta datumet, men hoppas det blir nara) =) Allt ar underbart i Rom, och sjalvklart kan du komma hit, men jonna ska hit samtidigt som en annan, emilie, och da far vi inte plats, men vi far forsoka losa det! =) puss

2007-01-16 @ 15:59:53
Postat av: Anonym

hej gumman! Jag vet inte nar de ska ner, de har inte bestamt sig an, men det ar emelie bjurman iaf. om du vet vem det ar? vi gick i samma klass i hogstadiet, och hon gick pa borgar i samhall nu samtidigt som oss. pussar

2007-01-17 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback