Happy New Year!?

 

 


2006 - ÅRET SOM GICK OFÖRSKÄMT FORT

Ännu ett år har gått och nu är det plötsligt 2007, året då jag fyller 20!
Jag har enorm ångest inför att sluta vara tonåring, jag börjar känna
mig gammal iii iii iii. Det känns verkligen inte längesen jag nollade
sist - hur kan tio år gå så himla fort? Det borde vara olagligt! Blö.                                                                                  


År 2006 i snabb summering:

  • Underbar födelsedag tack vare Daniel <3
  • 19-års lokalfest
  • Pragresan med SPFG3
  • Studentbalen på Hilton
  • Studenten den 7 juni
  • Turkietresan med vännerna
  • Londonresan med pojkvän, mor och bror
  • Året då jag på blanketter fick fylla i "arbetssökande" istället för studerande -                                           för att sedan få fylla i butiksbiträde

 

Nu undrar jag vad 2007 har att komma med som ska göra året minst
lika underbart som 2006... DU HAR MYCKET ATT LEVA UPP TILL
2007, HÖR DU DET VAVAVA!?


Men vad som än sker i framtiden, så kommer jag klara av det på
ett eller annat sätt... eller?
Iaf GOTT NYTT ÅR everybody-allihopa!

/Christafuckingbelle

Nyårspose


Kommentarer
Postat av: Anonym

2006 var förändringens år! hur kommer detta året sluta? hehe

2007-01-05 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback