Underbara kisemis

Min underbara kisekatt har anlänt, hon kom idag när jag var på jobb och gissa om jag längtade hem!?
Hon är verkligen min katt, hon pussas och surar om jag inte leker med henne.
Är så himla glad för henne, underbara 20-årspresent. Hon är verkligen värd att jag måste städa undan allt ömtåligt och i fortsättningen städa varannan dag hehe.

Och tydligen var Snövit förra familjens namn på henne, katthjälpen som gav oss henne kallade henne för Serafina. Men vad är det man brukar säga, kär katt har många namn? Min katt kommer få tusentals!

//En överlycklig Christel

 vi ihihih

Kommentarer
Postat av: Elin

varför hatar din katt mig?!?!?!? tur att jag kan ta stelkrampsspruta på mig själv =)

2007-01-25 @ 12:31:01
Postat av: emelie

jaaaa, du har fatt en katt, fan vad underbart! gud vad jag gillar det! sot den vart, far kika pa den nar jag kommer hem till sommaren =) fina pulkabilder nice nice nice =)

2007-01-26 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback