Chrillan 20 år!

Så var det dags, Chrillans 20 års dag var kommen! Fredagen den 13 stoppade
ingen av oss från att ha roligt haha. Jag och Sälen tog oss till Oxie så vi var där
redan runt fem och mamma-taxi hade lagat middag åt oss så vi hade något bra
att grunda på... och det behövdes för då avslöjades det att Kusin-Niklas skulle
agera bartender i öppen bar hela kvällen! Dock var det första gången han gjorde
det och vi var ju de enda som kommit vilket innebar att vi skulle vara testdrickare!
Vi hade iofs inget emot det men passade på att smita in och sminka oss innan
drinkarna var färdigblandade!

Sen började det trilla in folk och snart var det fullt drag på Käglinge kvarnväg =)
Men ja plötsligt var klockan över tolv och att Christels pappa kommenderade oss
festdeltagare att ta oss ut till den hyrda bussen som stod utanför och väntade...
ja tiden gick för fort! Vi som dansade och hade skoj =( De som inte kunde komma
missade tyvärr sommarens bästa fest, vi andra kan bara vara glada som var där!

image374
(Bildbeviset!)

By the way, var jag iaf inne på Skeppsbron i tio minuter, hann med ett toalettbesök
och en vimmelbild och sen var det tackhaj! =) I stundens hetta kändes det inte så
farligt att slänga fram hundra kronor för ett toalettbesök. Det var liksom värt det på
något konstigt vänster... haha idiot. Mingelbilden var mer ångest, men den bjuder
jag på... jag har alltid velat se ut som ett rådjur som druckit lite för mycket.. .=)

Tack Chrillan för en superskoj fest!

//Christel 1 =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback