Nostalgi

Sitter på Telia igen, tänk att det var sju månader
sen sist... Ny sommar, nya arbetsuppgifter men
ingen Kicki. Känns faktiskt tomt, har inte varit på
Telia utan henne, Kickline hör liksom till! =)

Annars sitter här en Telian som spelar Arvingarna
på repeat och jag får en härlig nostalgisk resa
tillbaka till barndomen (haha så gammal jag känn-
er mig när jag skriver så). Iaf var det längesen jag
spelade den skivan i min cd-spelare därhemma!

//Christel


image380

"Som en ängel ser jag dig och varje gång du ler
mot mig så tänker jag, himlen måste gråta.
En gudinna, änglalik och jag vill ha dig i mitt liv
för alltid, himlen får förlåta.

Flyg aldrig bort från mig för jag behöver dig
Så vart än vinden bär säg att du stannar här "

- Arvingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback