SEMESTER!

Nu är det dags: SEMESTERN ÄR HÄR! =)
Och jag kan säga att den är väldigt efterlängtad!

Efter att ha fått in kunder en minut i fem som dessutom
sprang runt och kikade till tio över, så kände jag att det
var dags att slippa alla reatokiga kunder som tagit över
butiken sen reastarten förra måndagen...det är sjukt hur
kunder reagerar på skyltar med reabudskap, det är som
krig på liv och död om vem som ska hinna först till fynden!

Äntligen kunde supersäljarbutikssmilet gnuggas bort från
mitt ansikte och jag kunde lägga an en bitter min när jag
stängde butiksgallret och gick mot personalutgången =)
JAG ÄR FRI! Fri fri fri i två veckor, woooohooo.

Men då, då slår det mig... vad ska jag sysselsätta mig med
i två veckor som gör att det känns lönt att ha obetald sem-
ester... det måste ju vara värt det i slutändan, eller? =)
Så nu blir det att semesterplanera varenda ledig stund haha.
Jag är världens jobbigaste planeringsmänniska, jag blir typ
galen om jag inte får planera planera och åter planera.
Slutsats: jag är galen och har semester, punkt.

//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback