Thomas (Dummas hihi) 23 år!

Så har Thomas fyllt år idag, nu är han närmre 25 än 20 - illa!
(Fy för att fylla 25 haha)

Nej men passande nog hittade jag massa gamla fotoalbum
hemma hos farfar med bilder på oss när vi var små... fick mig
en del goda skratt - bara åt Thomas bilder såklart =) Sen hittade
jag lite teckningar och saker vi knåpat ihop under våra 5 första år
i livet... jag var stolt över mitt och skrattade åt Thomas - såklart!

Självklart var det dags för en till dag som bestod av krängning av
mindre nyttiga saker... både jag och Christel 2 som också joinade
kalaset var mätta ett par dagar efter. Fy för kakor, snälla sluta mata
mig! Jag orkar inte inta mer socker...

image376
(Små skitungar i Malmö Folkets Park)

Är galet trött, skriver mer om varför imorrn. Nu ropar min säng
efter mig...

Nattelinatt!

//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback