Vykortsterror

Vykorten från alla som är ute och reser börjar trilla ner genom
brevinkastet... det är med hatglädje man tar emot alla soooliga
hälsningar med tryckta bilder av stränder, turistattraktioner och
allt annat fuskigt som är tryckt på framsidan...

Hoppas jag själv kommer iväg på någon resa i år, får se hur det
blir med Mallorca-resan som jag och Maria A pratat om hehe.
Hade iaf varit skönt att komma iväg lite... är supersugen på att
åka tillbaka till Brighton i England och semestra lite, älskar den
staden och nu på sommaren kan där inte bli bättre! JAG VILL!
Hade det så underbart där när jag och Sabina var på språkresa
sommaren 2002 haha - "pojkar över 18 är inget bra att ha!" =)
Jag saknar helt enkelt både Brighton och Binusan =)

//Christel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback