Att städa eller att inte städa...

Är det bara jag som är sämst på att sätta igång med städningen
av mitt rum? Jag har inget emot att städa på andras rum, men
när det kommer till mitt eget så skjuter jag bara upp det...
Där kommer det lilla problemet med min dammallergi in i bilden.
Jag MÅSTE städa. Därför trotsar jag det, jag är fortfarande i trots-
åldern, moget va?
Jag är ledig idag. Nästa gång jag är ledig är på tisdag. Ska jag
skjuta upp det och veta vad tisdagen har att erbjuda dvs damm
damm och katthår... eller ska jag vara en duktig flicka och städa
nu idag och slippa tänka på skiten sen. Blö.
Jag testar om det är roligt. Är det inte det så skjuter jag upp det!
Damn I'm smart.

Tjohej!
//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback