Catching up

Äntligen hade både jag och Anna tid över samtidigt! Kändes som vi inte hade setts på
flera månader - visst har vi träffats men inga längre stunder, inga Anna-Christel stunder
på ett bra tag =)

Nästa vecka är det Annas tur att klä sig i vitt, sätta på sig en mindre smickrande mössa
och skrika i stan utan att folk tycker man är konstig - alltså studentdags!
Känns sjukt att det är ett år sedan det var jag som sprang runt alldeles sjövild ihop med
SPFG och alla andra Borgarbarn. Jag önskar att det var dags i år igen, men får svälja
det och hålla god min när det är andras tur - trots att det svider! =)

Längtar iaf efter festligheterna hemma hos Anna på torsdag! Sen på kvällen bär det av
till Amiralen ännu en gång =) Gillade lokalen jättemycket, tar tillbaka allt ont jag sagt om
stället haha. Förresten, det är sommar nu. Hur har jag kunnat missa det? Bara så ni vet
om ni också råkat missa det - DET ÄR SOMMAR NU! iii iii iii

//Christel - som vill sjunga om en lycklig studentdag igen

image272 image273
(Foton från Borgars studentfest på Amiralen, GRATTIS DANIEL! iii iii iii)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback