Glatulejaj påå födelschedagehn!

Lilla lilla Lotchen is now an old lady =)
Det blir syjuntor och receptbyte för hela slanten.
Eller?

Nej det blir snarare mer festligheter och patetiska
försök att vara unga igen haha.
Vi pratade om att det sista vi vill bli är patetiska
25-åringar som inte inser att dem är för gamla för
att bete sig som fjortisar... by the way är 25 något
av en scary-age för mig och Lotta... må det dröja
tills den dagen kommer säger jag bara! =)

Men iaf:
GRATTIS GRATTIS GRATTIS på din dag Lotta!
Ta vara på första besöket på Systembolaget då du
verkligen vill visa leg och stolt skrika "- JA JAG ÄR
FÖR FAN TJUGO ÅR - HIT MED FLARRAN!"

//Christel

image305
(Once upon a time in Poland: "The hiiiiills are aaaaliiive
with the sooound of muuuusiiiiic" hahaha)

Kommentarer
Postat av: Dove With Gun

Saknar ditt vackra ansikte bland mina kommentarer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback