Hår- & makeupmodell

För andra lördagen i rad fick jag stiga upp innan sex, för att
få skjuts av mamma in till Makeup-studion i Malmö. Tur att
jag kunde åka bil, annars hade det blivit att gå hemifrån runt
kvart i sex för att gå till centrum och catcha bussen.

Idag blev det dock ovanligt mycket väntan eftersom jag
inte hade fotograferingstid förrän klockan två... Dvs att det
var två tjejer före mig och som visade sig vara två tjejer från
Bjärred av samma årgång som mig =) Sågs nog senast för
två år sedan så det blev att fundera lite innan vi kom på var-
ifrån vi kände igen varandra hehe. Hade iaf roligt sällskap
från till halv ett då modell nr två var färdig och skulle bege sig.
Fast det var det värt för det var skoj! Dessutom blev bilden som
ska användas på Makeup-studions hemsida superbra. Ska bli
skoj att få se den när den är färdig.
Sålänge får jag nöja med med bilderna jag tog med min egen
kamera, lägger ut en av dem där man ser både hår och smink!

Resultatet efter en heldag på Makeup-studion:
image274

Kommentarer
Postat av: Sarah

SNYGGT!!

Postat av: Emma

så snyggt =))

2007-06-03 @ 12:48:18
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se
Postat av: Emma

Du är så vacker!

2007-06-04 @ 00:16:50
URL: http://emmabeggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback