Sälens hood

Måste bara nämna att jag var i S. Sandby förra veckan eller
något för att mysa med min Sälabebis Sara. Jag har varit
där på tok för lite, det var en underbar känsla att åka buss
i ett grönt landskap med kullar (menar i Lomma finns det
knappt ens förhöjningar i marken) och sädesfält.

När jag kom fram hämtade jag Sara på dagis, det var en
annorlunda upplevelse haha. Hon gick sött omkring och
samlade ihop spannar och spadar.... det var så fint! haha.

Iaf så gick vi på en promenad i Sälens hoods för att gå och
hyra film... och mitt i hela alltet står där en gammal kvarn!
Jag tyckte det var riktigt idylliskt och tog en underbar bild.
Sara skämdes och bad mig skynda på, men inget stopp-
ade min stund med möllan. Det var djupt. Typ. (förlåt A-C
inte typ, men typ passade så bra där... förlåt förlåt förlåt!)

//Christel <3 S. Sandby

image289

Kommentarer
Postat av: sälen

sååå fint du skriver om södra sandby :D...gölligt. jag gillar det.

2007-06-13 @ 21:02:20
Postat av: krillan

fint namn du har ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback