Studentfirande

 


I torsdags var det äntligen Annas stora dag - Heleneholmskolan tog studenten! =)
Vi började dagen ihop genom att ta 133:an mot Malmö stad och för att efter ett byte på
centralen befinna oss utan för Kronprinsens Systembolag. Första och troligen sista
gången jag köar utanför haha. Sen gick det som det gick och vi kom ut tomhänta haha.
Men ja, det löste sig ändå! haha.

På kvällen fick Johanna och jag skjuts in till skolgården av hennes bror och under tiden
smidde vi planer om lite vin som skulle gömmas vid soptunnan på hennes uppfart...
Skolan var såklart fullsmockad men vi körde en fuling och klättrade upp på något konst-
verk och fick syn på Anna i klassrumsfönstret! Dock tog det lååång tid att hitta Annas
familj. Men jag och Johanna slog oss fram genom folkmassan och stod precis framme
vid "scenen" där Anna stod och hoppade =)

Sen bordade vi Annas och Mias lilla flak för att skumpa hemåt  Lomma =) Väl framme
rymde jag och Johanna och satte oss på Kaptensgatan en liten stund för att förtära
lite cider hahahaha.  Efter det åts det, massor! Orkade tyvärr inte äta den underbara
daimtårtan, grämer mig fortfarande =( Studentfesten var superlyckad, med livemusik
och frågelåda.

Vid elva begav jag och Johanna oss ut på gatan igen för att förfesta vidare, dock hade
vi lite mer sällskap då. Då vid tjugo i tolv begav vi oss mot Malmö igen för att partaja
på Amiralen, gillar verkligen det stället! Ja, för att göra en lång dag till en kort historia:
det var verkligen en lyckad studentfest Anna ställde till med =)


//Christel

image297
image302image303

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback