Christel a.k.a.:

1. YOUR REAL NAME:
Christel Ohlsson

2. YOUR GANGSTA NAME
(first 3 letters of your name + izzle):
Chrizzle (låter som mitt förnamn ju, am I a gangta or what!? haha)

3. YOUR DETECTIVE NAME
(favourite colour and animal):
Purple Cat (tassar omkring och lämnar lila spår i ert hem)

4. YOUR SOAP OPERA NAME
(middle name and current street name):
Anna-Maria Smultron (eh!? Schexigt värre)

5. YOUR STAR WARS NAME
(the first 3 letters of your last name,
the first 2 letters of your first name,
first 3 letters of your mom's maiden name):
Ohlchper (no comment, kan inte ens uttala det haha)

6. YOUR SUPERHERO NAME
(2nd favourite colour, and favourite drink):
Wine-red Passoa (alltid redo att rädda människor i nöd!)

7. YOUR WITNESS PROTECTION NAME
(father's middle name):
Göran (hahaha)

8. YOUR GOTH NAME
(black, and the name of one of your pets):
Black Tindra (känns väldigt goth, eller!?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe, jag hittade den på en liten butik i solna som jag aldrig hade varit inne i förut :p

Postat av: Bella

Varför var den det?

2007-05-03 @ 18:18:26
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Vilket fint namn du har! :)
Hade du studenklänning från Betsey Johnson? Kan tänka mig att den var helt underbar.. Vart köpte du den? :)

2007-05-06 @ 19:36:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack för tipset det ska jag kolla upp =)

2007-05-08 @ 19:57:03
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback