Crazy Cat Lady

Yep, I'm on my way!
I förrgår kom nämligen vår kattunge Chippen dvs katt nr tre haha.
Har inte någon bild på datorn än, men det kommer oundvikligen
att läggas upp en bild på honom här. Just nu är tantkatterna rädda
för honom medan han själv känner sig som någon superkatt och
hela tiden utmanar ödet genom att retas med dem...

Efter åtta dagar i rad på jobb är jag nu inne på mina sex lediga
dagar... och ja självklart går jag och blir sjuk dag ett &%%"#=¤?!!
Så nu består mitt matintag av halstabletter och honungsté, woho!
Bara för att jag ska få lite mer spänning i vardagen så är det dags
för poolparty ikväll och jag kommer säkert må super imorrn, eller?
Blö blö och åter blö.

//Christel

image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback