"Rundan" is the shit!

För alla som missat det finns det en ny s.k. "Rundan"-tur i
Malmö och denna skiljer sig rejält från båtturen...
Fr.o.m i lördags ges denna tur på Privé mellan kl:00.00-02.00
till självkostnadspris.
Sevärdheter som överförfriskade damer, flirtande killar, suputer
i baren och de som inte kan dansa och därför spenderar hela
kvällen i trädgården, är bara några av alla spännande upplevelser
turen har att bjuda på! Hur lång tid "Rundan" tar beror helt på anta-
let festprissar och partypinglor som befinner sig i dimman (dvs i
vägen för vår snabbtur), samt hur pass mycket alkohol guiden
intagit, men en cirkatid på 15-60 minuter kan nog sättas som rikt-
linje. Låter denna upplevelse som något för dig? Kontakta mig,
Anja eller Nicki som är drivkraften i detta nystartade företag.


Nej men det var riktigt sjukt, vi traskade verkligen runt-runt-runt på
Privé i lördags för allt sjukare upplevelser för varje runda. Ett fynd
därifrån är en svart övergiven liten mobilstrumpa som vårdades
med kärlek resten av kvällen. Var den är nu vet ingen, men den
hade iaf EN underbar kväll!
Att jag kom hem med runt tio stämplar går att skylla på Emelie
som utnyttjade mitt underläge och gick lös på min arma arm haha.
Dock fick hon inte placera en i pannan på mig hur gärna hon än
ville det - jag är inte DEN onyktra idioten som du så länge letat efter!
Det som egentligen är sjukast är att JAG, ja JAG befann mig ute
överhuvudtaget... vet inte vad det tog åt mig. (För er som inte tror
mig så finns det fotobevis så det så).

//Privé-Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback