Utåtriktad Planläggande Abstrakt Känslostyrd person

SÅDAN ÄR DU (Jaaaaag):
Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning.
Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det
handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder
troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du
skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut ? även när det
gäller din värdering av andra människor. Därför kan din om-
givning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera
över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte be-
kymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person,
som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb
att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslo-
samhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.


Tänk att bara ett antal frågor med två alternativ visar hur jag är
som person, och dessutom gör det på ett sätt som jag verkligen
håller med om! =) Hur tycker du att det stämmer in på mig?

(Du kan också göra testet på:
http://www.zapera.com/survey/demo/personality/ )

//Christel

Kommentarer
Postat av: Carolina

Taaack så jättemycket för de fina kommentarerna i min blogg :) Ska försöka börja sälja lite smycken, så säg till om du är intresserad någon gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback