Det tar tid - men tiden går

Äntligen börjar tiden göra sitt och jag börjar må lite bättre.
Finns iofs en viss anledning till att det känns bättre just
nu, men det är skönt att åtminstonde dagarna går ganska
enkelt förbi.
Nätterna är fortfarande fyllda med orolig sömn men det
löser sig väl också snart.

Tredje tidiga morgonen för min del idag.
Onsdag- och torsdagmorgnarna innebar att tvinga med Kim
till simhallen runt 07.00 för att simma. Kim föredrog solariet
och jag fick simma vidare ensam, men jag är inte den som
klagar eftersom jag älskar det. Ensamtid i vattnet helt enkelt!
Idag är jag uppe tidigt för att jag för en gångs skull jobbar
öppning. Ska bli skönt att ha en hel fredagskväll utan jobb.

Ska upp tidigt imorrn och ta mig till Makeup-studion i Malmö,
det är alltså dags för slutfotografering igen. Har ingen aning
om hur jag ska se ut, bara att det skulle vara enkelt.
På kvällen är det dags för I.me.my-gängets årliga julfest på
Big bowl. Först massa julbord (dvs potatis för min del såklart)
och sen bowling. Där kommer verkligen tävlingsmänniskan i
mig fram... vi vann i fjol och ska banne mig vinna i år med! =)

//Christel

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken fin blogg du har

Postat av: Malin

jag hoppas jag är en naturbegåvning så triangeln kan ta titeln ;) jag vill också med och simma! hade behövt träna bort lite fläsk :P

2007-11-30 @ 11:49:41
URL: http://mwilson.blogg.se
Postat av: My

jag ääälskar katter som pratar! *hmm* :D haha!
Vi är på ständig jakt efter en liten misse, vi måste nog ta tag i det lite mer om vi ska få hem en innan julafton. Hur går det själv med alla 4(?) katter hemma? måste vara underbart! :) Kram

2007-12-02 @ 01:46:05
URL: http://Threeofakind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback