"Lady Lovelylocks II"

Så, här kommer två till av bilderna från i måndags. Två av mina favoritbilder!
Det är lite som julafton varje gång man får se resultatet av 3-4 timmars arb-
ete. Nu måste jag hitta på någon ny fotoidé och hitta tid till en ny session...
Några förslag på olika teman?

Igårmorse pratade jag med Anna i telefon! Min underbara Anna! Det känns
så konstigt att tänka på hur långt det är mellan oss men att vi ändå kan
prata i telefon som vanligt. Jag älskar telefonen, underbara uppfinning =)
Hon är i Sydney nu som inneboende hos en man som sällan verkar vara
hemma. När hon äter frukost ser hon alla surfare. Hon bor praktiskt taget
på Manly Beach den lilla råttungen =) Nu vill jag verkligen resa dit!
Pratade med Jessica idag också, hon flyttar dit med sin pojkvän i januari!
Kan det bli mer perfekt? Då har jag ännu en anledning att åka dit haha.
Sen har jag lovat Sernbo lite massage. Jag var nämligen på massage igår
och råkade berätta om det för Phille, så att han råkade bli sotis...
Nu jävlar ska det sparas pengar!

//Christel

image657
image658

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra bilder :D

Postat av: Kathrine

Gu va fina bilder :)

2007-11-12 @ 08:45:49
URL: http://www.kathrinebergqvist.blogg.se
Postat av: Sofia

Fina bilder!

2007-11-13 @ 23:15:06
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: anonym

mycket fina bilder

2007-12-09 @ 02:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback