"Lady Lovelylocks"

Som ni flesta vet har en ursnygg rysk tjej börjat jobba i butiken och vad
annars kunde jag göra än att leka modellscout! Så därför fick jag först
med henne till makeup-slutfotograferingen och eftersom hon gillade
det så drog jag med henne till Kalle i måndags.
Inte nog med att hon vacker, hon kunde banne mig posa! Kalle var om
möjligt mer imponerad än vad jag var och bilderna blev perfekta:
http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=21642

Själv blev mina bilder klara igår, and I love them! Har lagt ut två av fem
stycken här nu, så ni kan få se dem. Kalle döpte sessionen till "Lady
Lovelylocks" på modellbilder haha, jag älskade henne när jag var lite
mindre (observera lite mindre, nu beundrar jag henne istället för att
älska henne, det är en hårfin skillnad men ändå hahahaha).

(Passa på att kika in på Kalles hemsida också när ni ändå är här:
www.bitsize.se)

//Christel


image655
image656

Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Men vilka fina bilder! Och du har ju ögon man kan drunkna i=)

Postat av: Malin

Christel du är så fruktansvärt vacker. Tänk om alla kunde bli så bra på bild som du :)
& Svetlanas bilder va grymma!

2007-11-06 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback