Min balklänning

Då var balklänningen framtagen ur sin plast och som tur är så
passar den fortfarande! =)
Den ska nämligen användas imorgon under en fotografering
och det är ju därför en fördel om den går att stänga igen med
dragkedjan i ryggen!
Ska bli skoj imogon, både en makeup-artist och en hårstylist
som båda får ganska fria händer. Tanken är sedan svart/vita
bilder, men som sagt är idén ganska öppen fortfarande.

image670

Idag är en sådan dag då det är så underbart att vara hemma.
Jag njuter i fulla drag och behöver det efter gårdagens fest
i Åhlens gamla lokal ute på Center Syd. Gratis mat, gratis
dricka och ja gratis är ju alltid gott. Sen ler jag varje gång jag
ser guldstjärnan i hallen, den smugglades odiskret ut under
en jacka i natt och fick åka med mig hem. Tydligen var det
fler som hade samma idé som mig, för jag vet tre stycken
som åkte bil hem som hade fyllt hela bilen haha.
Det var lite segt att behöva ta sig upp halv nio imorse och
ta bussen till jobb, men med lite disciplin gick det bra.




Nu ska jag återgå till småstädningen av mitt rum!
Och förresten är jag glad. Det var längesen men nu är jag
glad!

//Christel

Kommentarer
Postat av: sussie

Herregud vilken vacker klänning..

Postat av: Erika

så sjukt vacker klänning! När/var köpte du den?=)

2007-12-05 @ 20:06:00
URL: http://sandellisch.blogspot.com
Postat av: Fröken D

Å gud vilken fin klänning!

2007-12-06 @ 09:39:43
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: hej

vacker klänning...

2007-12-09 @ 02:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback