Around the world.

Tänker mycket på alla som inte är hemma, på sin plats i mitt liv.

Har mer och mer börjat fundera på en tur till Australien för att
hälsa på Anna och Phillarna. Jag är feg, jag vet, men jag ska
nog klara av att bevisa motsatsen för både mig och dig.
Troligtvis har Nicki åkt hem innan jag hinner ner, men då får vi
helt enkelt passa på att ses massor i mellanrummet mellan
resorna. Sen blir jag inte borta så länge ifall jag kommer iväg.
Har ett jobb hemma, vet inte ens hur det går att få ledigt från
det... ska ta reda på lite mer. Kikade på resor igår iaf, kostar
runt 12000:- t/r Köpenhamn-Sydney.

Sen är det inte mer än ett par veckor tills jag ska åka upp till
Jönköping och se hur Emma har det i sitt nya liv! Eftersom
Erika också pluggar där ska jag passa på att se hur allt är
hos henne. Ser fram emot det, liten weekend ifrån mitt liv som
annars går väldigt mycket på rutin...

Nu ska jag strax till jobb, jobbar sex dagar den här veckan.
Som ni vet flyr jag nu alla problem och håller mig sysselsatt
genom att jobba extra. Eller sova. Vilket som helst fungerar
just nu.

//Christel



Kommentarer
Postat av: Maddiie : )

Känner igen det där.. Alla flyttar härifrån, och man får aldrig träffa dem längre :/ Vart är det du jobbar någonstans?

Postat av: Helena

Låter jättemysigt!Jag jobbar också rätt mycket, idag skall jag jobba tills tio ikväll.
Ha en fortsatt bra dag!

2007-10-18 @ 14:03:48
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Eva-Maria o Toy

Tack för kommentaren! Bilderna på Toy är på gränsen till att vara godkända - han uppskattar inte kameran alls ;)

Tänker likadant som dig på alla som inte är på plats i mitt liv, många finns det som man saknar en massa..

2007-10-18 @ 14:04:36
URL: http://toys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback