Harmony

I söndags jobbade jag stängning, och ingen kunde hämta
dvs att jag fick vänta i 45 min. på att bussen hem skulle gå.
Väl i Lomma, efter 30 min bussresa, fick jag snällt vänta
tio minuter på nästa buss och kylan började komma kryp-
ande.

När jag äntligen stod i trapphuset två timmar efter stäng-
ningsdags så insåg jag att mina nycklar befann sig på fel
sida av dörren och min mamma var inte hemma.
Så jag ringer henne och är på riktigt grinigt humör när jag
frågar var hon tror att hon håller hus och att läget är så att
jag inte har några nycklar med mig. Svaret jag fick var inte
det jag räknat med: "Jag är faktiskt iväg och hämtar vår nya
katt Harmony". Jasså, vår nya katt haha.

Nu är det så att vi är uppe i hela fyra underbara kisar. Jag
tänkte direkt att mina vänner kommer gotta sig i det och
fortsätta med smeknamnet "crazy cat lady". Men vet ni vad?
I liiiiiiiiiiiike! hahaha
Välkomna hem och träffa den nyanlända lilla damen
Harmony även kallad Lillan. Hon är busig, kaxig och inte
ett dugg rädd för de tre andra fräsande surisarna. Dess-
utom är Chippen väldigt förtjust i sin nya lillasyster!

//Christel

image593image594
image595image596

Kommentarer
Postat av: My

amen gud vad fin den katten är! Är den ifrån kks? Hur hämtar man hem en katt därifrån? Jag är så sugen på att skaffa en men har bara hittat dyra priser på andra sidor ^^

Postat av: Christel

Tyvärr är den inte det, utan en raskatt som gick lös på 6000:- haha.
Men vår första katt, den döva vita katten som heter Snövit var från kks. De körde tom ner henne till oss gratis från Blekinge och det vi betalade var 550:- för vetrinärutgifter.

2007-10-10 @ 14:42:48
URL: http://christabelle.blogg.se
Postat av: s

superfin. det är möjligtvis inte en ragdoll?

2007-10-15 @ 23:27:51
URL: http://aldrigblivastor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback