Malin 20 år!

image567






Allt började hemma hos Malin med två dukade långbord i deras nyrenover-
ade garage =) Malin hade varit ambitiös och ritat tecken för man respektive
kvinna på baksidan av tallrikarna så att vi inte skulle sitta bredvid ngn av
samma kön haha. Min favoritmat serverades, tacos that is! Hur kan något
men ingredienser som gräddfil, ost, rödlök och bröd vara annat än galet
gott? Nej precis. Så jag krängde! Efterrätten var tårta som Malin själv gjort
och hon lyckades blåsa ut alla 20 ljusen och såklart blev det standardpos-
en efter det =)

Klockan tio hade vi bokade banor på Big Bowl, så alla samlades vid taxi-
bilarna som väntade. Eller okej inte alla, jag Sälen och Elsegull åkte med
Emme mohahaha.
Väl framme satte jag på mig den numera kända "bowlingstrumpan" efter-
som det bara var ena skon som var förstor... jaja it made sense då iaf!
Malin körde på två stycken knästrumpor istället, det var minst lika hett! =)
Bowlingen gick väl sådär... och någonstans på vägen till Privé insåg jag
att det inte var min kväll (dvs inte den här gången heller) och tackade för
mig och begav mig hemåt.

Nu är iaf Malin 20 år och har därför tillgång till Systembolagets drycker.
Watch out! Glatulejaj poo födelschedaaan STOOOORA Mauliiiin =)

//Christel






Kommentarer
Postat av: Malin

Weeeeehoo, nu är jag systembolags gammal :P

2007-10-04 @ 11:30:04
Postat av: Hanna

Vilket härligt party.

Postat av: Amanda

Roliga bilder! :)

2007-10-04 @ 16:35:36
URL: http://Gribbe.blogg.se
Postat av: Malin

du liknar för tusan olsen tvillingarna på några av korten :D när blir det fotning?! :D

2007-10-06 @ 10:24:12
URL: http://mwilson.blogg.se
Postat av: The City

Ser riktigt kul ut ;)

2007-10-07 @ 21:12:02
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback