Nu är det jul igen! Eller?

Ja det är snart jul. By the way!

Det tycker iaf huvudkontoret i norr och därför började jag julpynta butiken i
förra veckan... den vita julgranen är uppe med gröna kulor i, "Christmas
Dreams" står att läsa all over the place och denna veckan fick chefen igång
julgransbelysningen. Jag har "tyvärr" haft problem med snösprayen, att göra
snygga julstjärnor på skyltfönstret är lättare sagt än gjort. Men kämpat har jag,
gjorde en snygg mall av en plastficka och gick lös med sprayen! Så ett fönster
är färdigt för beskådning.
Dock får jag stå ut med lite hånfulla kommentarer från butiksbiträdena i butik-
erna runt om, men jag svarar glatt "God Jul" tillbaka till alla som ska vara lus-
tiga och säga det till mig när de går förbi =)

//Christel a.k.a. Santa's little helper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback