Nygamla bilder

Nils G. ville öva på att trixa med bilder så jag skickade några
från en gammal session med Anders L.
Var inne och kikade på andras bilder och såg att dessa på
mig hade kommit upp:

http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=20906

Sen igår fick jag länken till måndagens bilder som togs i
Lund ihop med Scorett-Sofia. Ska välja ut sex stycken som
ska efterarbetas, men hjälp så svårt det är! Har kommit ner
till 10 bilder nu iaf så det kommer nog gå vägen haha.
Jag som trodde det skulle bli lätt den här gången, men ju
mer jag har kikat på dem, ju fler tycker jag om.

Sofia kommer få ännu svårare för hon har så stor variation
med kroppsspråk och miner på sina. Med mina är det mer
att jag har två bilder som är väldigt lika, men att jag t.ex. har
händerna på olika sätt etc, så jag ska ta och  fundera ut vil-
ken som fungerar bäst i helhet... möh! =)

//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback