Preeeee party!


   image650

   image642

   image652


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, en sådan linslus jag är. Man ser nästan mig på alla bilderna!

2007-10-29 @ 20:19:09
Postat av: Alexandra Nilsson

Svar: Öehm va? :S Haha nej det gör jag knappast :S
Tack!

Postat av: Stephanie

Pumpsen med träklacken kommer från Asos, kostade ca 750 kr med frakt men jag kunde inte låta bli. Vet att dom finns på rean nu också! Dom sitter sjukt bra på foten med spännet över, kan kännas lite tajta men det vänjer man sig vid, jag gillar att dom sitter ordentligt! Jag har 37/38 och tog en str 5, dvs 38! Tveka inte, dom är underbara! Klacken är dock hög med tanke på att dom inte har platå fram men är du som jag van att gå i high-hells så ska det nog inte vara nån fara! Lycka till :)

2007-10-31 @ 20:34:15
URL: http://stephaniessecret.blogg.se
Postat av: Paulina

ahh okej, vilken av ringarna säljer ni? Finns den på typ alla i.me.my? Pris ?

kramar

2007-10-31 @ 22:47:03
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: christabelle

va i helvete, heter du oxå Christabelle, det gör ja med..ja trode ja va den ända va faan! hahaha //mvh

2008-01-12 @ 12:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback