Sara, Hanna & Karin - 20 år!

Sådär, drygt en vecka försenade kommer bilderna från
trions superfest ute på landet!
Jag & Malin åkte först bil till Lund, sen buss till S. Sandby
och sedan bil till festen i Hardeberga. Sedan hängde vi
vid chips- & dippskålarna som turligt nog stod bredvid
bålskålen, woho! Det var bordsplacering och som tur var
hade vi pratglada och trevliga bordsvänner så middagen
blev både god och trevlig. Det sjöngs snapsvisor och det
dansades långdans och efter några timmar hamnade jag
och Malin bakom vad vi ansåg var några superhäftiga bu-
skar... därav dessa bilder... Jag övertalade dessutom Ma-
lin att gömma sig bakom flaggstången! haha.
Ja bilderna talar nog för sig själv, så jag håller tyst!

//Christel


image601

image606

image610

Kommentarer
Postat av: Maddiie : )

Haha vad roligt det ser ut :D Och du är jättesnygg!

Postat av: Malin

Haha. jissus vad fin jag är bakom flaggstången :P

2007-10-17 @ 09:26:12
Postat av: Emelie

Shiat vilken fin klänning du hade där! Vart har du köpt den? :)

2007-10-23 @ 23:54:57
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback