Litteraturvetenskap

Börjar få lite smått panik över kursen som jag ska läsa på
distans från Lunds universitet. Enligt alla papper skulle den
dra igång för en vecka sedan, men först i fredags kom in-
loggningen. Vad den ska vara bra för vet jag inte för sidan
jag kommer in på är helt tom förutom namnen på alla kurs-
deltagare... Så nu fick jag slänga iväg ett mail till läraren,
igen. Undrar hur jobbig jag verkar vara på en skala!

Om jag någon gång kommer igång med kursen så har jag
iaf turen att Martin läste samma i fjol och har böcker att låna
ut till mig. Hoppas nu jag snart kan få användning för dem! =)

Nej nu ska jag ut och promenera med Anna.
Tänk att det bara är en vecka tills hon åker till Australien och
lämnar mig hemma i ett Sverige som börjar bli grått, kallt och
blåsigt. Hjälp vad jag kommer sakna henne!

//Christel

image525

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback