Pizzakanter ÄR goda!

Ville bara få ur mig det här nu och klargöra lite saker:

JA
- pizzakanter är goda och det är många av mina vänner som 
   håller med mig angående det.
- jag tycker volanger är fint och min nya soffa är både snygg
  och bekväm, ett fynd helt enkelt.
- jag är väl konstig, men det betyder inte att det är något fel
  med att vara det.


NEJ
- jag anser inte att det är något fel med att göra sig fin om
  man går ut på restaurang och sen ska vidare ut och festa.
- jag har inte konstigt smak, jag tycker om det jag tycker om.
- stå flera timmar i köket och laga mat är inget för mig och
  pesto smakar pest, man hör det tom på namnet!
- rött läppstift är inte fint på många, t.ex. hade jag det bara 
  när jag hade klätt ut mig, men smak är ju en personlig sak...
- ordet "svensk" eller namnet "Sverige" är ingenting negativt,
  det är absolut inget fel med att vara född och bosatt här. 
 

Så nu lättade trycket lite!
Christel 2, jag vet att du hänger med haha.

//Christel

Kommentarer
Postat av: Christel 2 aka. towie

of course i follow! And i liiiike pizza kanter! :)

2007-09-21 @ 21:40:17
Postat av: Tobias

Haha nice =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback