Jobb jobb & Linköping.

Jobbat 10.00-20.30 i tre dagar nu och idag är den sista
10,5 h dagen innan mina tre lediga dagar. Skulle ljuga
om jag sa att det inte känns i vaderna och fötterna...

Meeeen jag står ut eftersom imorgon beger jag mig till
min Sthlms-sessa som numer är Linköpingsbo efter-
som hon pluggar till psykolog där.
Åker upp någon gång i under förmiddagen och hem
igen på måndag. Tanken är att jag bl.a. ska följa med
Kajsa på någon föreläsning i skolan och se lite hur det
går till där. Är ju intresserad av att så småningom själv
läsa den utbildningen och behöver lite motivation av
Kajsa som stormtrivs där =)

Nej, nu ska jag ringa farfar!

//Christel

image891
Träffade Kajsa 2002 när vi var i Brighton på språkresa.
(Står bredvid varandra längst bak t.h.)

Kommentarer
Postat av: Malin

tackar så mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback