Antaganden & förhoppningar

Jag hatar att få förhoppningar och längta efter något
och att det sedan bara går i stöpet.
Tycker inte alls om att du antog att det inte skulle bli
av, när jag väl ordnat det mesta så säger du att det
inte går. Dessutom säger du att du inte trodde på att
det skulle bli något från början heller. Tack.
Var längesedan jag kände mig så urbota dum som
igår. Jag skämdes och det kändes pinsamt och det
var något jag inte kunde påverka. Jag avskyr att inte
kunna påverka saker som rör mig, jag hatar det.

Du får det säkert bra.
Själv ska jag sluta planera saker. Det blir ändå bara
skit av det.
En vecka - två år, ja vad är egentligen skillnaden?
Jag ser den tydligt, men för dig är den inte lika klar.
Ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

:( sad..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback