Lediga dagar & trötthet

Efter lördagens stress på jobb som bl.a. resulterade
i att jag halkade på en klädgalge inför en massa ku-
nder, så kan jag inte påstå annat än att två lediga
dagar är något jag behövde.

Hamnade på slumberparty hos Kimbaland efter jobb
igår och vi betedde oss verkligen som på mellanstad-
iet igen, inte helt fel alltså. Vet inte hur vi kom på det
men det blev en del foton i konstiga gymnastiska ställ-
ningar och skreksjöng till The Voice-karaoke på TV.
Det var en helt lagom kväll, precis vad jag orkade med!

Idag har jag dock inte orkat mycket. Förvirrad som jag
var fick jag för mig att jag och Malin bestämt att ses kl:
10 för en powerwalk, så jag ställde klockan och allt.
Kom sedan på att vi inte sagt tio, men det tog ett tag
innan jag kom på att Malin sagt att hon skulle ringa när
hon vaknat. Klockan tolv tyckte jag dock att hon borde
vara uppe så jag ringde, men icke, det var en väldigt
trött Mal =)
Så jag ringde farfar och vi tog en långpromenad i blå-
sten och hamnade nere i Lomma hamn. Är så intress-
ant att vara ute och gå i Lomma med farfar eftersom
han är född och uppvuxen här och kan berätta så himla
mycket om hur Lomma sett ut tidigare och vad som för-
ändrats. Önskar bara att jag kom ihåg allt han och far-
mor berättat för mig genom åren, men mycket har tyvärr
inte fastnat...

Idag var tanken att jag skulle ut och övningsköra med
mamma för första gången, men efter jag badat badkar
somnade jag och vaknade först för en stund sedan.
Ingen idé att gå ut i mörkret och försöka lära mig starta
bilen haha. Så det bidde inte riktigt som planerat.

Ikväll är tanken att Kim och jag ska köra lite yoga ihop
och ta en powerwalk om vädret tillåter. Väntar på att
hon ska sluta prata i telefon så vi kan bestämma mer =)
Dock borde jag verkligen verkligen verkligen ta tag i städ-
ningen av mitt rum, undrar varför just den alltid skjuts
upp? Hmm... haha

Morgondagen är härligt inbokad, börjar med en frukost-
date med Annas storasyster Jenny och vi ska ringa och
ringa till Oz för att prata med Anna. Saknar alltid henne
extra mycket när jag träffar hennes syster, de är himla
lika och alltid sprudlande glada.
Efter det är det dags att träffa underbara Christel som
kommit hem från Brazil! Dags för friskis igen och ett core-
pass. Om jag känner oss rätt så kommer det bli en hel
del skrattattacker och skvallrande imorgon!
Efter Friskis bär det troligen av till Lund för att träffa Sälen
för lite skvaller och en fika och sedan hem till Lomma och
till simhallen för att få massage kl:17.15. Kvällen ska se-
dan spenderas med Maria. Behöver lite vi-tid eftersom vi
fick ställa in pga stormen i fredags.

Jag kommer åtminstonde utnyttja min lediga dag till fullo,
vilket känns underbart. Är först ledig till helgen igen och
då kommer Nicki hem från Sthlm, yay =)

//Planerar-Christel

Kommentarer
Postat av: Erica

Det tål att funderas på. Tack!

Postat av: Malin

Yaaaaay, ett långt inlägg. Bra jobbar christel! :D

2008-02-24 @ 21:07:58
URL: http://mwereen.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback