Tidiga morgnar & underkläder

Andra dagen i rad som jag struntar i min sovmorgon
för att motionera. Malin, om inte sommaren 2008 blir
något bra så kommer jag seriöst sova bort den för att
ta igen alla tidiga morgnar haha.

Nu ska jag bada, laga lite gröt och sen är det dags
för en promenad till trogna 132:an och ut till New Yor-
ker, som jag inte kommer ifrån förrän kl: 20.30 ikväll...
Yay! haha.
Hoppas på en stor leverans med underkläder. Inget
urläckert men inget fult heller. Helt enkelt något som
är roligt att hänga ut i butiken, men som jag inte känn-
er någon lust att handla! För snart får det inte plats
mer underkläder i mina lådor...

//Christel

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha men om sommaren '08 blir bra så kan vi sova på beachen istället!
Du får gärna fylla mina underklädeslådor ;)

Postat av: Kimpa

hahaha so nice! Blev de inget plask o lek? :P

2008-02-14 @ 11:27:40
URL: http://pumpelumpan.blogg.se
Postat av: Jonna

bada, åh skönt;)!

2008-02-14 @ 12:12:46
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback