Farewell I.me.my

Idag var den dagen som visst var den sista dagen, den dagen
jag inte trodde skulle komma än och när jag väl visste att den
skulle komma så tänkte jag verkligen inte att tiden skulle gå
så fort som den gjorde...
(haha gillar mitt svammel)

Idag lämnade jag över min nyckel till den nya tjejen efter att
för en sista gång ha rullat ner gallret. Det kändes faktiskt lite
sorgset...
Sen gick jag därifrån med min vackra ros som jag fått av min
vackra chef och tänkte på alla stunder jag spenderat i butiken
och de underbara vänner jag fått via jobbet: Ida, Pea, Shilan,
Kim, Sofie & Svetlana. Tänk att så många underbara männi-
skor arbetat där! Tack för att ni förgyllt arbetsdagarna, kommer
verkligen sakna Svetlana som är den som lämnas kvar när jag
och Ida beger oss ett par butiker bort...

BLUBB BLUBB!

// I.me.my-Christel, B502-11, Löddeköpinge, Center Syd


image765

Kommentarer
Postat av: Kimpa

gud vad sorligt de låter.. får nästan tårar i ögonen. Mycket vackert skrivet! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback