Försoning & kärlek

image809

Underbar bild, underbar skådespelerska, underbar röst och underbar klänning.

Var dessutom och såg filmen med en alldeles underbar person: Christel!
Har inte känt mig så tillfreds och avslappnad på väldigt länge. En helt spo-
ntan kväll med bio och avkoppling. Christel är en sådan person som alltid
finns där och som har mitt fulla förtroende. Jag kan verkligen berätta allting
för henne och det känns så himla skönt! Man träffar dagligen människor
som man inte riktigt vet var man har och jag blir en ganska osäker person
av det. Vill kunna kontrollera alla situationer men då kräver jag ärlighet från
alla i min omgivning och det är tyvärr inte ett krav jag kan ställa. Därför är det
extra skönt när jag omges av vänner som jag litar på fullt ut och som jag vet
litar på mig tillbaka.
Christel kommer bege sig på en underbar resa imorgon, tre veckor med fam-
iljen i Brasilien. Är jag avundsjuk? Självklart! Unnar jag henne och längtar efter
att få höra allt om resan? Såklart! Dessutom kommer jag få en födelsedags-
present från Sydamerika, hur spännande är inte det? Har ju önskat mig en
brasiliansk vaxning, men får se hur det blir med det haha.

Förresten, Anna när du läser det här. Jag saknar dig så nedrans mycket nu!
Vill ha dig här hemma, skratta med dig, hitta på saker med dig, veta att du
finns i närheten. Jag vill inte ha dig på andra sidan jordklotet i flera månader
till... men jag mår så bra av att veta hur underbart du har det och att du trivs!

Älskar er! Alltid.

//Christel

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh en sådan klänning skulle man ha!

Postat av: Dress Like a Princess

Klänningen är underbar! :)

2008-02-15 @ 19:52:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback